ניהול מדיה חברתית
מדיה חברתית הפכה את עולמנו לנטול גבולות גיאוגרפיים כפי שהאינטרנט נתפס, חברתיות הוא מקום שבו הכול יכול לקרות.
מדיה חברית מאפשרת לתקשר ולהתחבר כמעט באופן ויראלי לכל משתמש וחבר ברשתות חברתיות ובמדיות השונות, להביע, להציע חברות ולהגיע לאנשים שלא חלמנו שנוכל להגיע.
כיום, מדיה חברתית משרתות כל אדם עם חיבור לאינטרנט והן מפגישות אנשים מכל העולם. באמצעותן אפשר לשתף תמונות, חוויות, וידאו, ובלוגים, ולתקשר באופן דיגיטאלי, מידי וישיר
ואף לקבל תגובות אופן מידי ואף אישי.
אחד הדברים הבולטים , במדיה החברתית טמון רעיון אחד, על פיו כולם יכולים לתקשר עם כולם על בסיס החברים שלי ושלך יחדו. היא פורצת גבולות גאוגרפיית, גיל וזמן מתבטלת ונעלמת. היא מהווה פלטפורמה נפלאה להיכרות של חברים חדשים ובני זוג עתידיים, כלומר היא משמשת כאתרי היכרויות לכל דבר. העובדה שכולם יכולים להגיע בסופו של דבר אל כולם חושפת את החברים ברשתות החברתיות להרבה מאוד אנשים ולשפע של הזדמנויות אישיות ואף עסקיות.
ביכולתה של המדיה החברתית למנף עסקים לחשוף מותגים ומוצרים למגוון רחב של לקוחות ,
ניתן אף ליצור קהילות ונישות בתוך רשתות חברתיות כגון: פייסבוק, LinkedIn, מאפשרת לבעלי עסקים למנף את העסק שלהם לתועלתם ולשיווק ממוקד של מוצרים שונים. כיום אין אסטרטגיה שיווקית שאינה לוקחת בחשבון את טכנולוגיית ה-Web2 ואין דרך טובה יותר לשמר ולהשיג עוד ועוד לקוחות מאשר נוכחות ושיווק בכל המדיה החברתית.
המדיה החברתית הפכה אותנו לאקטיביים יותר באינטרנט, נמרצים ויצירתיים יותר ברשתות חברתיות, ובאופן פרדוקסאלי – חברותיים יותר ומשטפים יותר את חיינו האישים עם אחרים בהיבט הכי וירטואלי שיש הן ברשתות החברתיות והן במדיות וידאו השונות.
המדיה החברתית הפכה את העולם לכפר גלובלי קטן בו ניתן להעביר מסרים מצד אחד של העולם לשני, בלחיצת כפתור אחת קטנה ובעיקר דרך מכשיר הסלולר בזמינות מידית, מדיה חברתית שופעת בכוח שיווקי גדול וחזק הטמון בכל אחת מהמדיה חברתית.
בעולם העסקי בידול יש ערך עליון באופטימיזציה של תקציב שיווק ונכללת בכל תכנית אסטרטגית, שיווק ופרסום במדיה החברתית מאפשרת לכל בעל עסק לשנות שיטות פרסום ושיווק תוך כדי הרצת קמפיין פרסומי במדיה החברתית ובעיקר הכל מדיד באינטרנט לכן ניתן לדעת בוודאות איזה שיטת שיווק מנצחת.
מגוון השירותים שאנו מספקים נהנים לקוחותינו מניהול מדיה חברתית ושיווק עסקי ברשתות החברתיות:
- זהות מקוונת.
- כתיבה שיווקית ותוכן שיווקי.
- הקמת דף עסקי ברשתות החברתיות השונות –פייסבוק, גוגל פלוס..
- גיוס אוהדים, השתתפות בקבוצות ומיתוג הדף במדיה החברתית.
- אתרי שיתוף וידאו והצבעות.
- פרסום ממומן במדיה החברתית.
- בלוגים עסקיים ואישיים-.RSS
- שיווק ב Mobile.
- הכל תוך כדי שמירה אתיקה מקצועית וניהול הניו מדיה.