בפוסט הקודם "פרסום בסלולר – מילות מפתח " דיברנו על מספר החיפושים של מילת מפתח ו/או ביטוי במחשבים שולחנים וניידים ובמכשירי הסלולר השונים.
ידענו להצביע על היחס גם באחוזים של החיפושים בסלולר במילת מפתח נתונה, לעומת החיפושים של אותה מילת מפתח במחשבים שולחנים וניידים.
נשאלה השאלה בפוסט הקודם האם התוצאה של 9% חיפושים במכשיר הסלולר לעומת החיפושים במחשבים שולחנים וניידים, הינה תוצאה טובה? האם כדי לפרסם בסלולר במילת המפתח "אינסטלטור"?
הסברנו שהכל תלוי בענף המדובר, לדוגמא, ניתן לכמת את ענף האינסטלציה ולהסיק מסקנה להמשך פעילות.
אך עושים זאת?
נחזור Google AdWords ולטבלה שלנו ב Excel
הפעם ניקח את הביטוי "קידום אתרים" לצורך הדוגמא,
נבצע חיפושים ב- Google AdWords לביטוי קידום אתרים ונשאיר את האופציה במסנן של Google להתקנים שולחנים והתקנים ניידים, סוג התאמה נרחבת.
נקבל 50-100 תוצאות על פי בחירה. ניתן לדרג אותם על פי מספר חיפושים, לחיצה על חיפושים מקומיים חודשיים מערכת ה- AdWords תדרג את תוצאות החיפוש מהגבוה לנמוך.
בביטוי קידום אתרים נקבל בתוצאות החיפוש כל מני ביטויים כמו בניית אתרים, הקמת אתרים, ביטויים שאינם מעניינים אותנו, ניתן לברור את הביטויים בעלי חיפושים גדולים לנושא שמעניין אותנו שהוא קידום אתרים.
נלחץ על הורד – הנבחר, לייצוא קובץ EXCEL עם הביטויים הרלוונטיים בעלי חיפושים גבוהים. נעתיק מ- EXCEL את הביטויים הנבחרים למערכת ה- AdWords ונבצע חיפוש נוסף עם האופציה של "כל השירותים לנייד" ושוב נייצא קובץ לEXCEL- ונסדר לנו את הטבלה הבאה.
יש לציין כי מילות מפתח שנבחרו הם על פי חשיבות חיפושים גבוהים ורלוונטיים לביטוי קידום אתרים על פי בחירתי.
נחשב את הממוצע של אחוז החיפושים ויחס החיפושים בביטויים השונים בין חיפושים במכשירי הסלולר לחיפושים במחשבים שולחנים וניידים.
קיבלנו את התוצאה הבאה : 6% בממוצע מכלל המחפשים בענף קידום האתרים מבצעים חיפוש דרך מכשירי הסלולר שלהם, דהיינו כל 16 אנשים בממוצע בענף קידום אתרים נמצא 1 בסלולר שמבצע חיפוש.
הביטוי "קידום" נמצא מעל לממוצע עם 7.3% חיפוש זאת אומרת 1:13 עם חיפושים גבוהים במיוחד בסלולר.
זה ביטוי שבהחלט כדאי (המלצה אישית בלבד) לפרסם בסלולר ואף לשלם מחיר מאוד אטרקטיבי על כל קליק.
אין זה סוד עד כמה קשה להיות בדף הראשון וממש לא זול לפרסם את חברתכם בביטוי קידום אתרים ואו קידום, חברים, הנה אופציה שניתן לפרסם את חברת הקידום שלכם בסלולר עם מחירים אטרקטיביים מאוד ולקבל לידיים ולקוחות חדשים.
רגע, רגע היכן מפרסמים? כמה עולה קליק? צריך בנאר? צריך אתר סלולרי ו/או רגיל ? יש לי מערכת וורדפרס יש פלגים התאמה לסלולר?
האם ניתן לפרסם בכל מיני ארצות וגם לפי גלאים שונים לקהל יעד שונה?
תשובות לכל השאלות הבאות בפוסט הבא.
תודה, פורים שמח
רון בוצ`אן
מומחה קידום אתרים רשתות חברתיות ופרסום בסלולר